Good Photo to fotografia i wszystko co z nią związane. Good Photo to warsztaty, szkolenia, foto-ekspedycje, konkursy, czasopismo, galeria i wiele, wiele więcej.
Jeżeli tutaj jesteś znaczy to, że fotografia nie jest Ci obojętna!!! Zapraszamy na nową stroną Good Photo.

Konkurs „Kupić, sprzedać, potargować”

Konkurs organizowany jest przez firmę Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy z okazji 130- lecia istnienia firmy.
 
Termin nadsyłania prac: 3.10.2014 do 15.11.2015
Zdjęcia należy publikować na portalu fotomiastikon.pl

Plakat

 

Fotomiastikon to projekt społecznościowy non-profit o profilu warszawskim, działający od 2010 roku. Każdy może zamieścić swoje zdjęcie Warszawy na portalu fotomiastikon.pl. Co jakiś czas najlepsze spośród nich są wybierane i drukowane w dużych formatach na ścianach otwartej, całorocznej Galerii na Chmielnej 21. Głównym celem projektu jest pokazanie piękna miasta oraz wspieranie talentów fotograficznych.

Dom Towarowy Braci Jabłkowskich swoja historię zaczyna  w 1884 roku od małego sklepiku Anieli Jabłkowskiej na warszawskiej ulicy Widok. W 1888 jednoosobowa działalność została przekształcona w spółkę Braci Jabłkowskich, która z biegiem lat rozwija się i rośnie, by w 1914 roku na jesieni otworzyć duży dom handlowy przy ulicy Brackiej 25. Przez szereg lat stanowił on o etosie kupców oraz statusie społecznym.

Celem konkursu jest zebranie i przedstawienie kolekcji zdjęć, które opisują tradycje kupieckie pochodzące zarówno z dawnej, jak i współczesnej Warszawy, a także jej architekturę, ludzi, ważne wydarzenia i miejsca związane z handlem, w formie zbiorowego, fotograficznego dziennika. Miejsca znane i mniej znane, z osobistym komentarzem i subiektywnym spojrzeniem, będą stanowiły współczesny portret miasta, szczególnie jego handlowego oblicza.

Jury w składzie: Damian Chrobak – Przewodniczący, Jagna Olejnikowska – ZPAF, Jarosław Zuzga – Okno na Warszawę, Marta Jabłkowska – Dom Towarowy Braci Jabłkowskich, Marek Szymczakowski – Good-Photo Adventure Team wybiorą najlepsze 20 zdjęć. Spośród nich, w głosowaniu internetowym, zostanie wyłoniona nagroda publiczności.

Nagrodami w konkursie są:
 I miejsce – Aparat Fuji Instax mini i przegląd portfolio przez Damiana Chrobaka, Książka o tematyce fotograficznej ufundowana przez Good-Photo
II miejsce – Indywidualne szkolenie z DG ART PROJECTS Jarosław Deluga, CEWE FOTOKSIĄŻKA o wartości 150 pln, Książka o tematyce fotograficznej ufundowana przez Good-Photo
III miejsce – CEWE FOTOKSIĄŻKA o wartości 150 pln przekazana przez sklep Fotojoker, Książka o tematyce fotograficznej ufundowana przez Good-Photo
Nagroda publiczności - CEWE FOTOKSIĄŻKA o wartości 150 pln przekazana przez sklep Fotojoker
Wyróżnione zdjęcia zostaną zaprezentowanych na wystawie pokonkursowej oraz w publikacji Warszawskiego Magazynu Ilustrowanego „STOLICA”.

Klienci

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 2
  • 7
  • 21
  • muz pilsudskiego

Partnerzy

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16.jpg

Wspieramy

  • 1
  • 2
  • 8
  • 3
  • Fotomiastikon

DOTACJE NA INNOWACJĘ


WDROŻENIE PLANU ROZWOJU EKSPORTU DLA USŁUG FIRMY GOOD PHOTO SP. Z O.O.

Nazwa Beneficjenta: Good - Photo Spółka cywilna
Wartość projektu netto: 399 570,00 PLN
Udział Unii Europejskiej: 199 785,00 PLN
Okres realizacji: 01.01.2013 – 31.12.2014
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO