Zapytanie ofertowe dotyczące opracowania materiałów promocyjnych

Rzeszów, dnia 15.10.2013

Good Photo Sp. z o.o.

Piłsudskiego 11/40

35-074 Rzeszów

tel.512 33 65 33

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE OPRACOWANIA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

 

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013

Oś priorytetowa 6: Polska gospodarka na rynku międzynarodowym

Działanie 6.1: „Paszport do eksportu” – etap II

 

Tytuł projektu:

Wdrożenie Planu Rozwoju Eksportu dla usług firmy Good  Photo Sp. z o.o.”

Good Photo Sp. z o.o., w związku z realizacją projektu „Wdrożenie Planu Rozwoju Eksportu dla usług firmy Good Photo Sp. z o. o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach PO IG 6.1 „Paszport do eksportu”, składa zapytanie ofertowe dotyczące wykonania części usług niezbędnych do realizacji projektu.

I. INFORMACJE NA TEMAT ZAMAWIAJĄCEGO

Good Photo Sp. z o.o.

Adres: Piłsudskiego 11/40 35-074 Rzeszów

NIP:5170343345; REGON: 180667813

Wnioskodawca – firma Wnioskodawca – firma Good Photo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest firmą działającą na rynku usług fotograficznych, a także zajmuje się organizacją szkoleń z zakresu fotografii. Good Photo Spółka z o. o. prowadzi też portal www.good-photo.pl ze szkoleniami e-learningowymi z zakresu fotografii i digitalizacji

zasobów kulturalnych i tą właśnie działalność chciałby rozwijać poprzez eksport. Portal firmy poza usługami towarzyszącymi jako forum internetowe czy galeria użytkowników, umożliwia dzięki odpowiednim szkoleniom wydanie legitymacji Press. Szkolenia e-learningowe natomiast dotyczą cyfrowej obróbki zdjęć i doskonalenia warsztatu fotografa pod kątem digitalizacji zbiorów muzealnych oraz montażu zdjęć eksponatów w 3D.

II.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów promocyjnych, które są niezbędne dla wprowadzenia usług firmy Good Photo Sp. z o.o. na rynki: Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji.

Zakres usług obejmuje:

  1. Opracowania i wydruku materiałów promocyjnych przeznaczonych na rynek Wielkiej Brytanii. Materiały promocyjne zawierać mają informacje o realizowanym projekcie i źródłach jego finansowania, a także o ofercie eksportowej firmy Good Photo Sp. z o. o. Materiały przeznaczone zostaną do promocji firmy i dostarczenia niezbędnych informacji zainteresowanym podmiotom podczas imprez targowo-wystawienniczych. Usługa obejmować będzie opracowanie treści materiałów promocyjnych, tłumaczenie treści na język angielski, projekt graficzny i skład materiałów, druk 350 egzemplarzy folderów.
  1. Opracowania i wydruku materiałów promocyjnych przeznaczonych na rynek Francji. Materiały promocyjne zawierać mają informacje o realizowanym projekcie i źródłach jego finansowania, a także o ofercie eksportowej firmy Good Photo Sp. z o. o. Materiały przeznaczone zostaną do promocji firmy i dostarczenia niezbędnych informacji zainteresowanym podmiotom podczas imprez targowo-wystawienniczych. Usługa obejmować będzie opracowanie treści materiałów promocyjnych, tłumaczenie treści na język francuski, projekt graficzny i skład materiałów, druk 350 egzemplarzy folderów.

$1         3.Opracowania i wydruku materiałów promocyjnych przeznaczonych na rynek Niemiec. Materiały promocyjne zawierać  mają informacje o realizowanym projekcie i źródłach jego finansowania, a także o ofercie eksportowej firmy Good Photo Sp. z o. o. Materiały przeznaczone zostaną do promocji firmy i dostarczenia niezbędnych informacji zainteresowanym podmiotom podczas imprez targowo-wystawienniczych. Usługa obejmować będzie opracowanie treści materiałów promocyjnych, tłumaczenie treści na język niemiecki, projekt graficzny i skład materiałów, druk 350 egzemplarzy folderów.

           Czas realizacji: do 28.02.2014

             III.MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Wydrukowaną i podpisaną ofertę należy złożyć:

  • osobiście w siedzibie firmy Good Photo Sp. z o.o. lub za pośrednictwem poczty na adres

Ul. Piłsudskiego 11/40, 35-074 Rzeszów

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na opracowanie materiałów promocyjnych– 6.1 PO IG”,

bądź

  • e-mailem (skan oferty z podpisami osób upoważnionych do reprezentacji) na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Szczegółowych informacji na temat zamówienia udziela Pan Marek Szymczakowski (Tel.512 33 65 33)

Złożona oferta powinna zawierać:

  •  nazwę i adres oferenta,
  • pieczątkę firmową,
  • podpis oferenta,
  • datę sporządzenia,
  • cenę całkowitą netto i brutto
  • termin ważności oferty,
  • warunki i termin płatności,
  • maksymalny czas realizacji,
  • kserokopię referencji w przypadku ich posiadania,
  • oferta powinna zostać przygotowana w formie dokumentacji papierowej,
  • każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
  • żadne dokumenty wchodzące  w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego,
  • oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
  • zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
  • zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
  • podana w ofercie cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty, jakie poniesie Oferent z tytułu należytej
  • oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia,
  • wszystkie ceny powinny być podane w PLN,
  •   dokumenty przygotowane samodzielnie przez Oferenta  muszą mieć formę wydruku komputerowego lub maszynopisu,
  • oferta powinna być sporządzona  na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
  • inne informacje pozwalające na wybór wykonawcy.

V. TERMINY ZWIĄZANE Z ZAPYTANIEM OFERTOWYM:

 

Zdarzenie

Data

Ostateczny termin składania ofert

29.10.2013 r.

Termin oceny ofert

30.10.2013 r.

Ostateczny termin realizacji zamówienia:

1.   Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek brytyjski

2.   Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek francuski

3.   Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek niemiecki

28.02.2014 r.

Zapytanie ofertowe zamieszczono również w siedzibie zamawiającego.

VI. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Głównym kryterium jakim Zamawiający będzie się kierował dokonując wyboru oferenta jest cena (waga 70%). Kryterium dodatkowym jest termin realizacji Zamówienia (waga 30%).

W kryterium cena, ocenie podlegać będzie oferowana łączna cena netto za zrealizowanie wszystkich usług w ramach zapytania ofertowego (Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek brytyjski, francuski i niemiecki).

W kryterium termin realizacji ocenie podlegać będzie oferowany termin realizacji wykonania usług.

 

Lp.

Nazwa

Maksymalna ilość punktów

1

Cena (netto)

a)   Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek brytyjski

 

70

b)   Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek francuski

 

c)   Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek niemiecki

 

SUMA (a+ b +c)

70

2

Termin realizacji

a)    Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek brytyjski

10

30

b)    Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek francuski

10

c)    Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek niemiecki

10

3

Razem

30

100

Punkty za kryterium: cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:

C= (Cm : Cr) x 70 pkt.

gdzie:

Cm- najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert (w PLN)

Cr- cena oferty ocenianej (w PLN).      

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium jest równa 70 pkt.

Punkty za kryterium: termin realizacji oferty zostaną przyznane wg wzoru:

 T= (Tm : Tr) x 10 pkt.

gdzie:

Tm- najkrótszy termin realizacji wynikający ze złożonych ofert (w dniach)

Tr- Termin realizacji oferty ocenianej (w dniach)

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium jest równa 30 pkt (10 pkt + 10 pkt+ 10 pkt)

           VII.TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez co najmniej 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

VII. SPOSÓB WYBORU OFERENTA

 

Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swojej ofercie.

Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.

IX. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE

 

Oferent o wyborze jego oferty zostanie powiadomiony telefonicznie lub poprzez e-mail, po otrzymaniu przez zamawiającego papierowej wersji oferty.

W przypadku, gdy kwoty przedstawione w ramach ofert będą wyższe od zaplanowanych w budżecie ww. projektu, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Good Photo Sp. z o.o. do zawarcia umowy.

       Załączniki: 

      1)   Wzór Formularza oferty

podpis

Załącznik 1

                                                                          …………….…………..

(miejscowość, data)

FORMULARZ OFERTOWY

(pieczęć oferenta)

Dane Oferenta:

Niniejszym składamy ofertę na opracowanie materiałów promocyjnych na rynku brytyjskim, niemieckim i francuskim niezbędnych do realizacji projektu „Wdrożenie Planu Rozwoju Eksportu dla usług firmy Good Photo sp. z o. o.

Podejmujemy się wykonania usług będących przedmiotem zapytania ofertowego z dnia 15.10.2013 r., zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz normami i należytą starannością oraz zgodnie z wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym.

 

Zadanie

Cena netto

Podatek Vat

Termin realizacji

Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek brytyjski

………… PLN

(słownie:…….……… PLN)

   

Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek francuski

 ………… PLN

(słownie:…………… PLN)

   

Opracowanie materiałów promocyjnych na rynek niemiecki

………… PLN

(słownie:…………… PLN)

   

RAZEM cena netto

Cena brutto

………… PLN  (słownie: ……… PLN)

Jednocześnie oświadczamy, że:

  • Zapoznaliśmy się z zakresem planowanej do realizacji usługi.
  • Termin związania ofertą – 30.11.2013 r.
  • Maksymalny termin płatności za usługę- ……….
  • Oświadczam, że wycena przedmiotu umowy jest kompletna.
  • Posiadamy niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Wszystkie informacje przedstawione w Ofercie są prawdziwe.

       

Imię i nazwisko                          pieczątka i podpis osoby upoważnionej

 

Stanowisko